hy ru en

Լոգոների պատրաստում

Պարալաքս Գրուպ ընկերությունում կարող եք պատվիրել հեղինակային լոգոների պատրաստում, վեբ դիզայն և ֆիրմային ոճի մշակում։ Ֆիրմային կամ կորպորատիվ ոճը օգնում է ամրապնդել կազմակերպության ճանաչելիությունը: Ճիշտ մշակված կորպորատիվ ոճը առաջին իսկ պահից հանդիսանում է կազմակերպության դեմքը, այդ իսկ պատճառով շատ կարևոր է մանրամասն մշակել կորպորատիվ ոճի բոլոր դետալները՝ սկսած գույների ընտրությունից մինչև լոգոյի պարունակությունը: 

 

Ֆիրմային ոճը կազմված է հետևյալ տարրերից՝

 

  • Տարբերանշան (լոգոտիպ)
  • Կարգախոս
  • Գունային գամմա
  • Տառաչափ
  • Այլ վիզուալ տարրեր


Այս տարրերի ստեղծումից հետո միայն անցնում ենք հաղորդակցության ֆորմատների մշակմանը՝ ֆիրմային ձևաթղթեր, բուկլետների դիզայն, պիտակներ, բրոշյուրներ կամ ուղեցույցներ: Ընկերության ֆիրմային ոճը նաև հիմք է հանդիսանում կայքի պատրաստման համար:

 

Ֆիրմային ոճի ստեղծում:
 

Երբ ստեղծում եք ընկերություն կամ կազմակերպություն, առաջին հերթին մտածեք ապագա անվանման մասին: Անվանումը պետք է համատեղի մի քանի հատկանիշ՝ լինի յուրահատուկ, հիշվող, գործունեությունը բնութագրող: Միջազգային շուկայում անվանման ճիշտ ընտրության համար աշխատում են մարկետոլոգներ, հոգեբաններ, սոցիոլոգներ: Երբեմն դա հաջողություն է բերում, երբեմն էլ տեսնում ենք անվանումների շատ անհաջող օրինակներ:  


Կարևոր է հաշվի առնել տեխնիկական մի քանի կողմեր՝

 

  • հապավում․ այսպես են ծնվում ընկերության անվանումները, որտեղ որպես անվանման կրճատ ձև, օգտագործվում են կամ սեփականատերերի անունների առաջին տառերը, կամ երկար անվանման սկզբնատառերը
  • համակցված․ անվանման այսպիսի ընտրության մշակման դեպքում համադրվում են արմատները կամ մի քանի բառերի մասեր, որոնք կամ նկարագրում են ընկերությունը կամ արտադրանքը
  • աբստրակտ․ այս անվանումները հիմանակնում ստացվում են բարեհունչ համադրություններից և ընկերության գործունեության հետ չունեն իմաստային կապ
  • նկարագրական․ այպիսի անվան ստեղծման համար նկարագրվում է ընկերության գործունեությունը մեկ-երկու բառով
  • ընտանեկան․ այսպիսի անվանումներում օգտագործվում են ընկերության հիմնադիր անձանց ազգանունները կամ լեգենդար ազգանուններ

 

Լոգոտիպի տեսքը և տեսկաները: 
 

Եթե ընկերության անվանումը ապագա ապրանքանիշի անունն է, ապա լոգոն պետք է դառնա ապրանքանիշի դեմքը: Տեսողական հիշողությունը և համակրանքը երբեմն դառնում են բիզնեսի թռիչքի խթանը: Ի տարբերություն անվան, լոգոտիպի անհրաժեշտությունն այդքան էլ հրատապ հարց չէ:

 

Լոգոները բաժանվում են 3 տեսակի՝ տեքստային, նշանային, համակցական՝

 

  • Տեքստային․ պարունակում է անվանման գրությունը և կարող է ունենալ գեղարվեստական տարրեր
  • Նշան․ տարբերանշան՝ որի հիմքում ընկած է նկար
  • Համակցական․ դա տեքստային և նշանային խառնուրդն է: Հաճախ այն անվանում են էմբլեմ, որում անվանումը և տարրերը ընդունում են որոշակի տեսք
     

Պարալաքս Գրուպ ընկերության դիզայներները պատրաստ են մշակելու ոչ միայն ֆիրմային ոճ կամ լոգոտիպ: Մեզ մոտ կարող եք պատվիրել վեբ կայքի պատրաստման համար անհրաժեշտ դիզայնը՝ դեսկտոպ, պլանշետային և մոբայլ տարբերակներով։ Դիզայնի ոլորտում կատարում ենք հեղինակային աշխատանքներ։ Ստանալով լոգոտիպի կամ վեբ դիզայնի պատրաստման պատվերը՝ ներկայացնում ենք մի քանի նախնական տարբերակ, ընտրությունից հետո մշակում և վերջնական տեսքի ենք բերում դիզայնը։ Լոգոների պարագայում աշխատանքի վերջնական արժեքը կախված է ներկայացվող տարբերակների և փոփոխությունների քանակից։ Վեբ-դիզայնի ստեղծման աշխատանքի արժեքը հաշվարկում ենք էջերի քանակով։

Լոգոների պատրաստում

Սկսած 100,000 Դրամից ($200)

Գինը Ներառում է՝

    1) Տարբերանշան (լոգոտիպ)

    2) Կարգախոս

    3) Գունային գամմա

    3) Տառաչափ